4 Mart 2018 Pazar

Rusça Öğreniyorum E-Kitabı Rusça Öğreniyorum E-Kitabı

Rusça Öğrenmek İstiyorum Diyorsanız!

AKICI RUSÇA ÖĞRENMENİN EN HIZLI VE EN KOLAY YOLUNU BUGÜN KEŞFEDİN!

Rusçayı doğru bir şekilde öğrenmek isteyenler için bu e-kitabı hazırlarken sizlere kolay, doğru ve eksiksiz bir Rusça bilgisi vermeyi hedefledik.Rusça dil bilgisinin güçlüklerini kolaylıkla aşabilmeniz için bol örnekli Türkçe karşılıklar ve telaffuzlarıyla birlikte.Yüzlerce örnek cümle ile rahat bir anlatım ve anlaşılır bir yöntem izledik.Türkiye'ye aşık bir Rus yazarının kaleminden.."Rusça Öğreniyorum Kitabı"Rusçayı En Doğru Kaynaktan Öğrenin!

http://www.ruscaogrenmekistiyorum.com/

Doğru ve eksiksiz bir Rusça diyorsanız Rusça Öğreniyorum Kitabı
Rusca ögrenmek isteyenler için bol örnekli, rusça günlük konuşmalar, Türkçe karşılıklar ve telaffuzlarıyla birlikte onlarca canlı örnek cümle resimli anlatım ile en doğru kaynak.
Uzun yıllar Türkiye’de yaşayan Rusça Öğreniyorum E-Kitabı Yazarı Olya  size rusça öğretme konusunda çok iddialı.
Rusça öğrenmek zor mu? hayır değil. Çünkü artık Rusça öğreniyorum e kitabının en iyi yanı internetten rusça öğrenmek istiyorum diyenler için Rus Yazarından saatlik özel ders alacağınız paketlerde mevcut.

Rusça Öğrenmek İstiyorum Kitabı Kimler İçin?

Kitabı biraz incelediğimizde Rusça öğrenme dersleri itina ile hazırlanmış özellikle öğrenmeye yeni başlayanlar ve Rusçasını daha iyi bir seviyeye getirmek isteyenler için.

TÜM KREDİ KARTLARINA 6-9 TAKSİT İMKANI

 Rusça e kitap yeni başlayanlar, Rusça öğrenmek isteyenler, Rusçasını geliştirmek isteyenler ve ileri seviyede Rusça konuşmak isteyenler için hazırlanmıştır.

İnanıyorum ki bu kitap sayesinde Rusça hakkında her şeyi başka bir kaynağa ihtiyaç duymadan kısa bir surede en iyi şekilde öğreneceksiniz.

Rusçayı Yeni Öğrenmeye Başlayanlar İçin En iyi Kaynak

Rusçasını Geliştirmek İsteyenler

Kpds’ye Hazırlananlar İçin Yardımcı

İleri Seviyede Rusça Konuşmak İsteyenler İçin Eşsiz Bir Eser.


2 yorum: